Главная » Статьи » Про лінію Roil Treatment

Чи все так безнадійно? Класифікація присадок.

Чи можна уникнути невтішних перспектив?

Так! Оскільки при зберіганні та в процесі роботи двигунів відбувається старіння паливо-мастильних матеріалів, в результаті чого моторні та трансмісійні масла втрачають свої антифрикційні та протизносні властивості, вирішення проблеми зниження тертя та захисту деталей двигуна та трансмісії від зносу все в більшій мірі пов’язують із застосуванням спеціальних присадок, які окремо виробляються та постачаються. Всі присадки діляться на наступні групи: (див. таблицю 1).

  • Модифікатори тертя. Ці присадки містять в своєму складі дрібнодисперсні частинки спеціальних речовин чи сполук, наприклад, тефлону (політетрафторетилену - PTFE), дисульфіду молібдену (MoS2) і т.д. Принцип дії модифікаторів тертя зводиться до формування на поверхнях, які труться, захисних плівок, знижуючих тертя.

  • Реметалізанти. Нарощують замість зношеного металу деталей двигуна композиції типу «мідь-олово-срібло», «мідь-свинець-срібло» і т.д. В певній мірі до цього класу можна віднести ремонтно-відновлюючі склади (РВС), які являють собою багатокомпонентні дрібнодисперсні суміші природних мінералів. Препарати цього класу використовуються в основному для обробки двигунів з високим ступенем зносу. Фізичний знос деталей двигунів компенсується утворення на поверхнях тертя плівок тяжких металів чи металокераміки.
Таблиця 1. Класифікація засобів, понижуючих тертя та знос металу
Класс препаратів
Модифікатори тертя
Реметалізанти, РВС
Кондиціонери металу
Головне призначення
Пониження тертя
Відновлення зношених деталей без розбори агрегатів
Радикальне зниження сил тертя, захист від зносу, задирів, піттинга
Компоненти складів
Політетрафторетилен (тефлон), дисульфід молібдену, рідкі кристали та інші
Композиції тяжких металів (мідь, олово, срібло, свинець і т. д.), мінеральні компоненти
Продукти тонкого хімічного синтезу
Механізм дії
Утворення плівок з легким зсувом в площині ковзання, що понижує тертя
Утворення плівок металів чи металокераміки на поверхнях тертя, які компенсують знос
Утворення захисного, самовідновлюваного (сервовитного) шару, легкого на зсув і міцного на розрив
Довговічність дії присадки в період між замінами масла
Достатня
Достатня, має ефект післядії
Висока, має ефект післядії
Вплив на фізико-хімічні властивості масла
Можливо (мінус)
Можливо (мінус)
Відсутній (плюс)
Зміна геометричних розмірів деталей
Не відбувається
Відбувається
Не відбувається
Можливість осідання частинок на масляному фільтрі
Присутня (мінус)
Присутня (мінус)
Відсутня (плюс)
Зниження сил тертя
До 17%
Частіше відсутнє або незначне
до 25%
Відносне зниження зносу при випробовуваннях на СМТ
До 8%
До 13%
До 22%
Вплив на токсичність відпрацьованих газів
Нейтральний
Позитивний при відновленні компресії
Позитивний навіть при справному двигуні
Протизадирні властивості
Помірні
Помірні
Надвисокі
  • Кондиціонери металу. Діють безпосередньо на метал поверхонь тертя деталей, утворюючи захисний шар. Радикально понижують тертя та знос, захищають від "задирів". Кон­диціонери металу застосовують для обробки поверхонь тертя, як нових (включаючи період обкатки), так і зношених двигунів. Кондиціонери металу також забезпечують стійкий протизносний ефект навіть при масляному голодуванні у випадку витоку (в т.ч., повної втрати) масла (пробитий катер двигуна, вихід з ладу масляної помпи і т.д.). Для автомобілістів найбільший інтерес представляють кондиціонери металу. Вони дозволяють "вбити двох зайців": одночасно понизити тертя та знос. За рахунок зниження втрат на тертя підняти експлуатаційні характеристики автомобіля (знизити розхід палива, покращити розгонну динаміку і т.д.), а наслідком зниження зносу – істотно збільшити його ресурс.
Простим підбором моторних масел цього достигнути неможливо: для зниження механічних втрат необхідний перехід на масло меншої в’язкості, тоді як для зменшення зносу, навпаки, необхідно використовувати більш в’язке масло. Принципова відмінність кондиціонерів металу: при введенні кондиціонеру металу в моторне масло на поверхнях тертя формується само відновлюваний захисний антифрикційний шар. Товщина цього шару в 2000 разів менша товщини людської волосини (мал.1).
Принцип дії кондиціонера металу лінії Roil TreatmentНа поверхні цього шару встановлюється динамічна рівновага між атомами металу та перехідними металоорганічними комплексами самого кондиціонера металу в складі моторного масла. В результаті досягається замкнутий цикл «знос-відновлення», що позволяє реалізувати принцип самовідновлення механізмів та перевести протікання процесів тертя в режим близький до ідеального. При цьому значно знижується знос деталей та механізмів, реально збільшується ресурс двигуна.
Практика використання кондиціонерів металу “ROIL GOLD” переконливо свідчить в користь їх застосування. Причому, позитивний результат буде завжди, незалежно від того, який у Вас автомобіль – нова іномарка чи “Москвич” з пробігом, близьким до критичного. При цьому витрати на придбання швидко окупляться не тільки економією моторного масла на доливання, але і за рахунок зменшення розходу палива (на10-12% і більше).
Відомі також випадки продовження в 2,5-3 рази терміну служби транспортного засобу, не кажучи вже про зниження ймовірності часткового чи капітального ремонту двигуна через відмови в роботі системи змазки. При експлуатації старих чи зношених двигунів кондиціонери металу допомагають успішно пройти техогляд, включаючи тести на токсичність вихлопу. Ці препарати не міняють фізико-хімічні показники моторних чи трансмісійних масел і використовують їх лише в якості носія для доставки до вузла тертя (мал.2). Виправданим являється застосування кондиціонерів металу в системі змазки двигуна, навіть після того, як там «відпрацювала» присадка іншого типу, так як в любому випадку додатково знижується тертя та підвищується зносостійкість деталей. Таким чином, застосування кондиціонеру металу вже сьогодні стає загально признаною нормою, супутньою експлуатації автомобілів самого широкого класу і різного технічного стану.

Принцип дії присадки Roil Gold

Мал. 2.
 
І в цьому Вам допоможуть «ТАДи» (Технічні автомобільні добавки) компанії NEWAYS – добавки до моторних та трансмісійних масел – антифрикційні кондиціонери металу лінії Roil Treatment (RT) – Roil Gold Metal Conditioner, які представляють собою концентровану суміш продуктів біохімічної обробки нафти. Їх оптимально підібрана комбінація робить ці засоби кращими із всіх існуючих для запобігання зносу двигуна, та його очистки від забруднення. Антифрикційні кондиціонери металу Roil Treatment можуть змішуватися та повністю сумісні з всіма типами мінеральних та синтетичних масел. Гарантії їх ефективної дії поширюються як на нові, так і на перебуваючи в експлуатації автомобільні двигуни. Ці добавки містять у своєму складі активні хімічні інгредієнти, які переносяться маслом до всіх частин двигуна і виконують дві головні функції:
  • Очистка металічних поверхонь від забруднення.
  • Обробка металічних поверхонь шляхом проникнення активних інгредієнтів в мікроскопічні тріщини та пошкодження.
Категория: Про лінію Roil Treatment | Добавил: roil (2007-11-02)
Просмотров: 4599 | Рейтинг: 4.2/4
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Наш опрос
Сколько Ви используете на топливо в неделю
Всего ответов: 620
Реклама
Статистика

Форма входа
Поиск
Друзья сайта